Pogosto zastavljena vprašanja

Tukaj najdete odgovore na najbolj pogosto zastavljena vprašanja, ki so razvrščena kronološko: od iskanja in rezervacije ustreznega potovanja ter poti do povratka domov.

1. Iskanje in rezervacija

  • Kako najdem ustrezno potovanje?
    Če že veste okvirni datum vaših počitnic, uporabite iskalnik Iskanje & rezervacija. Pri tem lahko svoje iskanje omejite na cilj potovanja in število oseb. Hkrati imate možnost pregledati kategorije potovanja in last minute ponudbe. Vas mika neobičajen teden z večernimi zabavami in zabavo na snegu? Potem si oglejte naše dogodke .
  • Katere vrste nastanitev so na voljo in kako se razlikujejo?
  • Kakšen je postopek rezervacije?
  • Je smučarska karta vključena v ceno potovanja?
  • Je smiselno vnaprej rezervirati tečaje smučanja in deskanja ter opremo?
  • Kateri popusti obstajajo?
  • Koliko časa pred potovanjem še lahko naredim rezervacijo?
  • Kaj pomeni rezervirati "na poizvedbo"?
  • Kako lahko unovčim enega ali več darilnih bonov?
  • Kdaj in kako je potrebno plačati potovanje?
  • Ali lahko rezervacijo naknadno spremenim?
  • Ali je majhen otrok zavarovan pri starših?
  • Ali lahko rezerviram potovanje za dva tedna?
  • Kako najti nastanitve, ki omogočajo dostop z invalidskim vozičkom?
  • Ali lahko rezerviram potovanje kot mladoletnik?
  • So moji podatki šifrirani?

2. Odpoved potovanja

  • Kako lahko storniram rezervacijo potovanja?
  • Kako se lahko izognem stroškom stornacije?
  • Ali lahko mojo rezervacijo spremenim?
  • Ali je smiselno skleniti zavarovanje odpovedi in prekinitve potovanja?
  • Kako lahko koristim zavarovanje odpovedi in prekinitve potovanja?

3. Priprava na potovanje

  • Na kaj moram biti pozoren pri rezervaciji potovanja v tujino (dokument, viza, cepljenje)?
  • Kdaj in kako prejmem dokumentacijo o potovanju?
  • Ali moram s sabo prinesti posteljnino/brisače?
  • Kako so opremljene kuhinje v apartmajih?
  • Kaj vse je potrebno vzeti na dopust? Ali obstaja seznam za pakiranje?

4. Pot in prihod

  • Ali pri lastni organizaciji prevoza prejmem opis poti?
  • Na kakšen način lahko potujem?
  • Do kdaj se moram prijaviti v nastanitev?
  • Kako lahko smiselno izkoristim dan prihoda?

5. Na licu mesta

  • Ali je potrebno plačati turistično takso?
  • Ali je potrebno plačati kavcijo za apartma v gotovini ali s kreditno kartico?
  • Kdaj prejmem nazaj kavcijo?
  • Ali lahko rezerviram tečaj smučanja in deskanja?
  • V katerem jeziku potekajo tečaji smučanja in deskanja?
  • Kakšno oskrbo ponujajo nastanitve?
  • Kje servirajo hrano, če rezerviram "oskrbo" kot posebno ponudbo?

6. Odhod in povratek

  • Kdaj se moram odjaviti iz nastanitve?
  • Ali lahko na dan odhoda tudi smučam?
  • Kako poteka povratek?

7. Priporočaj prijatelja

  • Kako deluje priporočanje prijatelja pri SnowTrex-u?
  • Kaj imam od tega, če druge prijatelje priporočam?
  • Kdo lahko koga priporoča?
  • Kdaj in kako bo kupon poslan?
  • Kje in kako se lahko kupon unovči?
  • Kako dolgo velja kupon?
  • Kje lahko vrednost mojega kupona povprašam? Kje lahko vidim, koliko prijateljev sem priporočal?
  • Po pomotoma sem izbrisal email s spletnim naslovom - priporočaj prijatelja. Kje dobim spletni naslov, za priporočati interesirane?
  • Prijatelj je pozabil klikniti na spletni naslov za priporočilo prijatelja pred rezervacijo. Je lahko rezervacija naknadno na mene nakazana v dobro?

8. Splošna vprašanja

  • Kaj je Garancija-Best-Price?
  • Kaj je snežna garancija?
  • Kaj pomeni, če je nastanitev označena kot "Penzion z zajtrkom/Penzion/Apartma/Gostišče + ime kraja"?
  • Kaj pomeni oznaka "nizka cena" ob imenu sobe oziroma nastanitve?
  • Kaj pomenijo okrajšave BO, NZ, POL, PP, AI, tuš/WC, kad/WC?
  • Kaj je Crazy Booking Night?

Osebno svetovanje

Potrebujete pomoč pri vaši rezervaciji, ali imate katero drugo vprašanje?

01 88 88 156
pon.- čet.: 10:00-18:00
pet.: 10:00-15:30
sob.- ned.: zaprto

26.12.16: zaprto